‹ Powrót do: Akcesoria i dodatki

UNC klatka Świecznik Rods

Zobacz na 9design 480,00 PLN

Do kupienia na 9design:

Jesteśmy po to, aby Twój dom uczynić piękniejszym. Uwielbiamy dobry design, niebanalne formy i dobrze zaprojektowane, zachwycające wnętrza.

Jesteśmy po to, aby Twój dom uczynić piękniejszym. Uwielbiamy dobry design, niebanalne formy i dobrze zaprojektowane, zachwycające wnętrza. Zobacz wszystkie produkty 9design

Aby wnetrze nabralo charakteru, warto zadbac o odpowiednie akcesoria. Latarenki i swieczniki to idealne przedmioty do zmiany nastroju wnetrza. Nie tylko posluza, jako dodatkowe oswietlenie, ale stana sie równiez elementami dekoracyjnymi, dzieki którym salon zyska kolorytu. UNC klatka swiecznik Rods to inspirowany loftowymi lampami gadzet, który zachwyca swoim ksztaltem i azurowa budowa. Metalowy stelaz sprawia, ze swiecznik dopasowany jest do aranzacji typowych dla stylu industrialnego, ale sprawdzi sie takze jako dodatek do mebli projektowanych zgodnie ze stylem skandynawskim. Postawiony obok szafki rtv pomoze zaaranzowac strefe relaksu, ale bedzie sie równiez swietnie prezentowal przy malzenskim lózku, zamieniajac pokój w zaciszny, romantyczny kacik. Jesli lubisz wyraziste akcenty, które zachwycaja geometryczna forma, zapraszamy do naszego sklepu.

Marka: Urban Nature Culture

Koszt dostawy: Koszt 0 PLN dla zamówień od 300 PLN

Czas dostawy: dostępny powyżej tygodnia

Skomentuj!

Zobacz także

Waga kuchenna G3Ferrari G20082 red

Waga kuchenna G3Ferrari G20082 red

Waga kuchenna G3Ferrari G20082 Dodaj odrobine elegancji do swojej kuchni dzieki elektronicznej wadze kuchennej Maddy. Bardzo latwa w uzyciu, posiada funkcje tary do latwego pomiaru skladników z maksymalna wygoda, pozwalajaca skrócic czas przygotowania potraw. Wyposazona w plyte ze stali nierdzewnej o srednicy 17 cm i czytelny wyswietlacz cyfrowy. Wyswietlacz LCD 57 x 27 mm Platforma ze stali nierdzewnej 17 cm Podzialka 1 g / maks. obciazenie 5 kg (0.1 oz / 11 lb) Jednostki: g, lb'oz, ml fl'oz Automatyczne wyl. i funkcja tary Wskaznik przeciazenia i baterii Zasilanie: 1 x CR2032 Wymiary: 17,5 x 3 x 22 Waga: 390 g
80,20 PLN
Zestaw 2 krzeseł rattanowych białe Aprile BLmeble

Zestaw 2 krzeseł rattanowych białe Aprile BLmeble

Prezentowany zestaw dwóch krzesel od razu przywodzi na mysl odpoczynek na slonecznej, tropikalnej plazy w otoczeniu palm. Swoim ciekawym designem stanowia prawdziwie wyjatkowy i wesoly akcent niejednej przestrzeni. Przewiewna struktura siedzisk z wytrzymalego poliuretanu zapewnia komfort równiez w miesiacach letnich. Ich bialy odcien idealnie komponuje sie ze stabilna, stalowa rama w kolorze czarnym. Sa to meble, które pozwola stworzyc wygodne miejsce do wypoczynku nie tylko w ogrodzie, lecz takze w pomieszczeniu.Nie musisz wyjezdzac, by poczuc sie jak pod goracym, meksykanskim niebem!Wysokosc 85Szerokosc 76Glebokosc 76Material Polirattan
733,45 PLN
Ręcznik kuchenny Blend jasnozielony

Ręcznik kuchenny Blend jasnozielony

Taki ręcznik kuchenny od marki Ferm Living służyć może nie tylko do utrzymania kuchni w czystości, ale również do wytarcia dłoni i wykorzystania jako serwetki dla gości. Ponadto, będzie on również dekoracyjnym akcesorium. Wiszący na wieszaczku lub rzucony niedbale na kuchenny blat zawsze jest widoczny, dlatego warto go dopasować do stylu kuchni. Ręcznik Blend wykonany jest z mieszanki bawełny 50% i lnu 50% i utkany z dwóch przeplatających się nitek w różnych kolorach. Można go prać w temperaturze max. 40°C.
60,00 PLN
Taca Dekoracyjna Black Beads rozm. S

Taca Dekoracyjna Black Beads rozm. S

Taca Dekoracyjna Black Beads rozm. S
361,00 PLN
Pościel Fleurel oliwkowa 155 x 220 cm z poszewką na poduszkę 60 x 80 cm

Pościel Fleurel oliwkowa 155 x 220 cm z poszewką na poduszkę 60 x 80 cm

Kwiecista pościel Fleurel wprowadzi do Twojej sypialni romantyczny nastrój z epoki baroku.Zalety:Prezentowana ciemnozielona pościel Fleurel jest ozdobiona dużymi, kolorowymi kwiatami, które umieszczono na kontrastowym, ciemnym tle.Pościel jest dwustronna. Z jednej strony posiada motyw florystyczny, zaś z drugiej jest jednolicie gładka.Zielona pościel Fleurel jest bardzo przyjemna w dotyku – wynika to z zastosowania flaneli bawełnianej brushed renforcé. Przeznaczenie:Pościele marki Essenza są dostępne w wielu rozmiarach: pojedynczych i podwójnych.Do każdego kompletu jest dołączona poszewka na poduszkę (jedna lub dwie).Dodatkowo, poszewkę na poduszkę można nabyć osobno.Materiały:Pościel Fleurel jest wykonana z bawełny.Dobrze wiedzieć!W zestawach z poduszkami o wym. 60 x 70 cm poszewka na kołdrę ma zakończenie typu flap - pozbawione zapięcia, dzięki czemu wymiana pościeli jest prostsza i zajmuje mniej czasu. Na końcu znajduje się luźny zapas materiału o długości ok. 40 cm, który możesz podwinąć do środka, aby kołdra nie wypadała, lub włożyć pod materac, by kołdra pozostała całą noc w tym samym miejscu i lepiej trzymała ciepło.
258,00 PLN
Zestaw do chipsów MSC International czerwony

Zestaw do chipsów MSC International czerwony

Zestaw do chipsów kanadyjskiej marki MSC International wykonany zostal ze stali szlachetnej oraz tworzywa sztucznego. Dzieki niemu w szybki i prosty sposób przygotujesz domowe chipsy. Uzytkowanie jest bardzo proste; gotowy ziemniak trzemy na tarce, uzyskane plastry w ksztalcie chipsów doprawiamy wedlug wlasnego uznania i umieszczamy je w mikrofalówce. Komplet idealnie odnajdzie sie na przyjeciach i imprezach okolicznosciowych.Material stal szlachetna tworzywo sztuczne
49,90 PLN

© Modome.pl 2011-2019