‹ Powrót do: Akcesoria kuchenne

Waga kuchenna Alessia

Do kupienia na Fabryka Form:

Mieszkaj pięknie! Dostosuj swoje wnętrzne do najlepszych trendów i wyróżnij je oryginalnymi akcesoriami. Sklep gromadzi ogromną ofertę najlepszych produktów wyposażenia wnętrz. Znajdziecie tam zarówno dekoracje, jak i meble, oświetlenie, artykuły wyposażenia kuchni czy łazienki.

Mieszkaj pięknie! Dostosuj swoje wnętrzne do najlepszych trendów i wyróżnij je oryginalnymi akcesoriami. Sklep gromadzi ogromną ofertę najlepszych produktów wyposażenia wnętrz. Znajdziecie tam zarówno dekoracje, jak i meble, oświetlenie, artykuły wyposażenia kuchni czy łazienki. Zobacz wszystkie produkty Fabryka Form

Alessia wie jak przyciągnąć spojrzenia - jej powierzchnia ze stali nierdzewnej została wzbogacona o ciekawą fakturę linii.Zalety:Specjalna powłoka chroni powierzchnię wagi przed nieestetycznymi odciskami palców.Czytelny ekran LCD pokazuje wagę w gramach, uncjach, mililitrach oraz uncjach objętości.Funkcja automatycznego wyłączania pozwala na oszczędność baterii.Alessia została wzbogacona o niezwykle przydatną funkcję tarowania, dzięki której można zważyć sam produkt, bez opakowania.Przeznaczenie:Waga kuchenna Alessia pozwala zważyć produkty o ciężarze aż do 5 kg!Materiały:Wagę wykonano ze stali nierdzewnej szczotkowanej. Dobrze wiedzieć!Wskaźnik przeciążenia ostrzega przed nadmiernym przeładowaniem wagi.Urządzenie waży z dokładnością do 1 g.

Marka: ADE

Skomentuj!

Zobacz także

Fotel Auburn VIC różowy

Fotel Auburn VIC różowy

Fotel Auburn to masywny i efektowny mebel uzytkowy. Fotel wykonany z metalu oraz siedziska wypelnionego gabka tapicerska obita welwetowa tkanina. Masywne dosc siedzisko prezentuje sie niezwykle lekko na stabilnej podstawie. Doskonale sprawdzi sie w przestrzeni hotelowej jak i restauracyjnej. Bedzie doskonala ozdoba domowego wnetrza.
1 890,00 PLN
Dwu częściowy zestaw do sałatek Casa Bugatti GLAMOUR pomarańczowy

Dwu częściowy zestaw do sałatek Casa Bugatti GLAMOUR pomarańczowy

Nowoczesny i designerski zestaw do salat wloskiej marki Casa Bugatti, pochodzi z kolekcji Glamour. Zestaw sklada sie z dwóch duzych lyzek, z czego jedna z nich ma dziurke. Lyzki wykonano z wysokiej jakosci stali szlachetnej, dzieki czemu sa bardzo trwale. Komplet ten moze sluzyc jako uzupelnienie zastawy stolowej z kolekcji Glamour, równiez marki Bugatti. Jaskrawa i barwna kolorystyka sprawia, ze nasz stól bedzie bardziej wzbogacony i ozywiony. Wszystkie akcesoria z kolekcji Glamour budza zachwyt i ozywiaja kazda aranzacje stolu.Kolekcja GlamourMaterial stal szlachetna transparentne tworzywo sztuczne
172,24 PLN
Pudełko metalowe Taika czarne

Pudełko metalowe Taika czarne

Metalowe pudełko o czarnym wzorze, uzupełniające kolekcję porcelany Taika.Słowo Taika po fińsku oznacza magię. Kolekcja porcelany Taika wprowadza w magiczny, odległy bajkowy świat. Niezwykle dekoracyjny serwis jest dostępny w 3 wersjach kolorystycznych - doskonale się uzupełniających, jak i prezentujących razem. Wzór zaprojektowany w 2007 roku przez Klausa Haapaniemi opowiada pewną zaczarowaną historię... zaś w swych detalach odkrywa elementy bajkowej krainy. Projektant inspirację czerpał z, bliskich również polskim dzieciom (lub tym którzy byli dziećmi 20 i więcej lat temu), kreskówek pochodzących z Rosji oraz krajów wschodniej Europy. Specyficzny styl odręcznej kreski, wyraźny w animowanych bajkach tamtego okresu, jest podstawą ilustracji serii Taika i wciąga w sentymentalną podróż do odległej krainy.Naczynia z kolekcji Taika są wykonane z wysokiej jakości porcelany, można je myć w zmywarce, wkładać do kuchenki mikrofalowej, piekarnika oraz zamrażalnika.
96,00 PLN
-5%
Meble ogrodowe California Grande Allibert cappuccino/piasek

Meble ogrodowe California Grande Allibert cappuccino/piasek

Elegancki i komfortowy, piecioosobowy zestaw mebli ogrodowych California Grande w odcieniu braz-taupe, fantastyczny dla osób szukajacych mebli najwyzszej jakosci. W sklad zestawu wchodza: dwa fotele, trzyosobowa sofa oraz 2 stoliki kawowe. Meble wykonane sa z trwalego tworzywa stylizowanego na rattan. Polipropylen, z którego je wykonano do zludzenia przypomina plecionke rattanowa.Takie wykonanie gwarantuje trwalosc i odpornosc na dzialanie szkodliwych warunków atmosferycznych. Zestaw California moze stac na zewnatrz przez caly rok. Niestraszne mu mrozy i zmiany pogody. Meble nie zmieniaja kolorów pod wplywem slonca. Fotele oraz sofa posiadaja wygodne oparcie oraz poduszki wykonane z poliestru. Poduszki wyposazone sa w zamek blyskawiczny, dzieki czemu mozna je latwo wyczyscic lub uprac z uzyciem lagodnego detergentu. Meble prezentuja sie bardzo stylowo i elegancko. Doskonale pasuja do nowoczesnych aranzacji.Kolekcja California GrandeWymiary fotela wysokosc - 72 cm szerokosc - 83 cm glebokosc - 68 cmWymiary sofy wysokosc - 72 cm szerokosc - 199 cm glebokosc - 68 cmWymiary stolika wysokosc - 35 cm dlugosc - 68 cm szerokosc - 68 cmMaterial tworzywo sztuczne
2 972,42 2 823,80 PLN
-3%
Kanapa rozkładana z dwiema poduszkami, szara, sztuczna skóra

Kanapa rozkładana z dwiema poduszkami, szara, sztuczna skóra

Uniwersalna kanapa doskonale sprawdzi sie nie tylko jako wygodne miejsce do siedzenia w ciagu dnia, ale równiez jako dodatkowe lózko do przenocowania gosci. Drewniana rama i chromowane nózki dodaja meblowi solidnosci, a grube wyscielanie zapewnia dodatkowy komfort. Mebel mozna latwo i szybko przeksztalcic z sofy w lózko i z powrotem. Sofa daje mozliwosc regulacji oparcia w trzech pozycjach. Ta nowoczesna sofa bedzie uzupelnieniem kazdego wnetrza. Dostawa obejmuje równiez dwie poduszki.Kolor: szary Material: drewniana rama + tapicerka ze sztucznej skóry + chromowane nogi Mozna ja latwo przeksztalcic w lózko Wymiary kanapy: Wymiary ogólne: 168 x 77 x (61,5/64/66) cm (dl. x szer. x wys.) Szerokosc siedziska: 168 cm Glebokosc siedziska: 41 cm Wysokosc oparcia: 41 cm Wysokosc siedziska nad ziemia: 30 cm Regulacja w 3 pozycjach Wymiary lózka (po rozlozeniu): Wymiary ogólne: 168 x 82 x 30 cm (dl. x szer. x wys.) Z dwiema poduszkami Wymiary poduszki: 38 x 22 x 6 cm (dl. x szer. x wys.) Material: PCV: 100% Waga 19 kg
727,28 708,21 PLN
Lampa wisząca Olimp 3 czarna

Lampa wisząca Olimp 3 czarna

Parametry: Typ: Plafon Przeznaczenie: Salon, Sypialnia, Kuchnia, Przedpokój, Korytarz Styl: Klasyczne Wykonanie: Metal, Szklo Kolor korpusu: Czarny Dane techniczne: Symbol: 722/3 CZA Kod EAN: 5902622120935 Zródlo swiatla: E27, 3×60W Wysokosc: 20 cm Szerokosc: 67 cm Oprawa: Metal Klosz: Szklo Zarówki w komplecie: Nie --- Opis produktu: Olimp to klasyczny produkt, o ciekawym wygladzie. Jego znakiem szczególnym sa szklane klosze, przyozdobione kolistym wzorem. Calosc zostala osadzona na solidnie wykonanej metalowej oprawie w kolorze wenge. Lampe wykonano z materialów najwyzszej jakosci, dzieki czemu swietnie prezentuje sie, zachowujac przy tym walory niezawodnosci. Szczególnie polecana do klasycznych wnetrz.
223,00 PLN

© Modome.pl 2011-2019