‹ Powrót do: Kuchnia

Etui Apple iPhone 6 Plus Meliconi Guscio czarne

Do kupienia na SuperWnetrze.pl:

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura.

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura. Zobacz wszystkie produkty SuperWnetrze.pl

Etui Apple iPhone 6 Plus Meliconi Guscio czarne

Marka: Meliconi

Czas dostawy: sklep wyśle produkt do 3 dni

Skomentuj!

Zobacz także

Naczynie do zapiekania 31x20cm Mason Cash In The Forest białe

Naczynie do zapiekania 31x20cm Mason Cash In The Forest białe

Naczynie do zapiekania z kolekcji In the forest to swietna propozycja marki Mason Cash z zakresu akcesoriów kuchennych. Sprawdzi sie doskonale do przygotowania zapiekanek, ciast czy mies. Jego zewnetrzna strona posiada scianki z tloczonymi wzorami, natomiast wewnetrzna jest gladka. Naczynie wykonane jest z kamionki odpornej na uszkodzenia. Nadaje sie do piekarnika, kuchenki mikrofalowej oraz zamrazarki i moze byc myte w zmywarce.Kolekcja In the forestWysokosc 7 cmDlugosc 31 cmSzerokosc 20 cmPojemnosc 2,4 lMaterial kamionkaMozliwosc mycia w zmywarce tak
89,00 PLN
-12%
Sofa narożna, szara, sztuczna skóra zamszowa

Sofa narożna, szara, sztuczna skóra zamszowa

Dodaj komfortu i wyrafinowania do wystroju Twojego domu dzieki naszej eleganckiej sofie naroznej! Grube poduszki na siedzisku i oparciu sa bardzo wygodne. Drewniana rama i stalowe nogi sa wyjatkowo mocne i stabilne. Dodatkowo sztuczna skóra zamszowa jest bardzo trwala i wytrzymala.Kolor: szary Material: drewniana rama, stalowe nogi i sztuczna skóra zamszowa Wymiary calkowite: 251 x 198 x 77 cm (szer. x gl. x wys.) Szerokosc siedziska: 148-221 cm Glebokosc siedziska: 47-67 cm Wysokosc siedziska nad ziemia: 40 cm Wysokosc podlokietników nad ziemia: 67 cm Material: Poliester: 100% Waga 64 kg
2 722,68 2 394,68 PLN
Pojemnik szklany Industrial mały

Pojemnik szklany Industrial mały

Pojemnik Industrial z kolekcji Diesel Living with Seletti stanowi część militarystycznej kolekcji przeznaczonej do bezpiecznego przechowywania domowych drobiazgów, części garderoby, a nawet… żywności.Zalety:Industrial to niewielki pojemnik - słoiczek. Został zaprojektowany na planie kwadratu o subtelnie zaokrąglonych brzegach.Zielonkawe ścianki i wieczko są całkowicie przeźroczyste.Przeznaczenie:W pojemniku Industrial można umieścić np. przyprawy.Zmieści również niespożywcze drobiazgi, jak guziki, agrafki czy klipsy do papieru.Materiały: Został wykonany z grubego szkła.Dobrze wiedzieć!Seria Diesel Living with Seletti to wynik współpracy Seletti ze znaną marką odzieżową Diesel. To kolekcja inspirowana futurystycznym stylem cyberpunk, w której przewijają się kosmiczne motywy połączone z elementami maszyn i niepokojącymi fakturami. Obejmuje ona kilka kolekcji, m.in. ceramikę Machine Collection, świece Transmission oraz wizjonerską zastawę stołową Cosmic Diner.
79,00 PLN
Wieszak na ręcznik Areo 60 cm polerowany

Wieszak na ręcznik Areo 60 cm polerowany

Wieszak na ręcznik Areo łączy klasykę z minimalizmem.Zalety:Wieszak Areo to rozwiązanie dla szukających oszczędności w łazienkowej przestrzeni.Prosty wieszak ze stali nierdzewnej spodoba się amatorom minimalizmu.Dzięki wysokiej jakości wykonania wieszak nie rdzewieje, nawet pod mokrymi ręcznikami.Długość użytkowa, na której można wieszać ręczniki wynosi 60 centymetrów.Materiały:Wieszak Areo został wykonany z polerowanej stali nierdzewnej.Dobrze wiedzieć!Kolekcja Areo marki Blomus to propozycja minimalistycznych akcesoriów wyposażenia łazienki wykonanych ze stali nierdzewnej matowej oraz polerowanej.
369,00 PLN
Fotel ze skóry naturalnej, 63 x 75 x 88 cm, ciemnobrązowy

Fotel ze skóry naturalnej, 63 x 75 x 88 cm, ciemnobrązowy

Stylowy i wygodny fotel wniesie odrobine nowoczesnej klasyki lat 50' do Twojego domu lub biura. Sprawdzi sie doskonale do pracy i odpoczynku. Wykonany z pikowanej skóry i wsparty na solidnej, stalowej ramie fotel jest bardzo trwaly. Dzieki obiciu z prawdziwej skóry i wypelnieniu z gabki mebel ten zapewnia miekkosc i wygode. Podlokietniki oferuja dodatkowy komfort. Montaz jest prosty.Kolor: ciemnobrazowy Material: prawdziwa skóra + stalowa rama + drewno Wymiary: 63 x 75 x 88 cm (szer. x gl. x wys.) Szerokosc siedziska: 58 cm Glebokosc siedziska: 42 cm Wysokosc siedziska nad ziemia: 43 cm Wysokosc podlokietników nad ziemia: 62 cm Latwy montaz Material: Skórzany: 100% Waga 19 kg
750,85 PLN
Global NI Nóż do porcjowania 23 cm

Global NI Nóż do porcjowania 23 cm

Global NI Nóz kuchenny do porcjowania 23 cm GN-005 Klasyczny nóz do porcjowania, dzieki któremu mozna schludnie pokroic duze porcje miesa na plastry lub mniejsze kawalki, a takze oddzielic mieso od kosci. Idealnie sie sprawdza przy serwowaniu kruchego indyka, pieczonej szynki czy jagnieciny. Najlepiej przytrzymac mieso specjalnym widelcem do porcjowania i kroic je w poprzek wlókien. Dane techniczne: Ostrze - Stal nierdzewna CROMOVA 18 (18% chromu) Twardosc - 56-58 HRC Dlugosc calkowita - 37,0 cm Dlugosc ostrza - 23 cm Szerokosc klingi - 4,0 cm Grubosc klingi - 2,1 mm Sposób ostrzenia - dwustronny Waga - ok. 200 g Noze kuchenne Global slyna z laczenia fenomenalnej skutecznosci z eleganckim designem. Sa lekkie i doskonale wywazone, a ich cienkie, twarde, wytrzymale klingi zachowuja idealna ostrosc przez dlugi czas. Dzieki jednolitej konstrukcji noze sa higieniczne, lepiej leza w dloni i latwiej je wyczyscic czy naostrzyc. Indywidualnie wywazana rekojesc zostala tak skonstruowana, by redukowac zmeczenie i nie wyslizgiwac sie z rak. Noze Global, zaprojektowane w 1985 r. przez Komina Yamade, zdobyly wiele miedzynarodowych nagród i ciesza sie nieslabnacym uznaniem najwiekszych mistrzów kuchni – zarówno profesjonalistów, jak i kuchmistrzów domowych. W serii Global NI zastosowano zmieniony ksztalt i rozmiar rekojesci, zapewnia to lepszy uchwyt i wieksza precyzje krojenia.
459,00 PLN

© Modome.pl 2011-2019