‹ Powrót do: Kuchnia

Wyciskacz do czosnku Lurch

Do kupienia na SuperWnetrze.pl:

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura.

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura. Zobacz wszystkie produkty SuperWnetrze.pl

Wyciskacz do czosnku Lurch. Wykonany z tworzywa sztucznego w czarnym kolorze oraz stali nierdzewnej. Bez problemu pozwoli rozgniesc zabki czosnku, wycisnac z nich pelnia aromatu i cieszyc sie smakiem ulubionej potrawy. Material: Tworzywo sztuczne Stal nierdzewna

Marka: Lurch

Czas dostawy: dostępny od ręki

Skomentuj!

Zobacz także

Szafka, 120x30x75 cm, lite drewno mango

Szafka, 120x30x75 cm, lite drewno mango

Szafka roztacza ponadczasowy urok, stajac sie przyciagajacym wzrok elementem w wystroju domu. Mebel w stylu retro wykonano z litego drewna mango - twardego materialu o zwartej strukturze. Surowe drewno mango jest odporne zarówno na obciazenie, jak i uplyw czasu. Dzieki temu stolik boczny jest bardzo stabilny, trwaly oraz pieknie sie prezentuje. Wysoka jakosc wykonania i elegancka struktura drewna czynia kazdy egzemplarz niepowtarzalnym i nieco innym od pozostalych. Mebel wyposazono w 5 szuflad i 1 pólke, które zapewnia spora przestrzen do przechowywania ubran, ksiazek oraz wszelkich innych przedmiotów. Wazna informacja: kolory poszczególnych egzemplarzy i struktura drewna moga sie róznic, co sprawia, ze kazdy z nich jest niepowtarzalny; wysylka odbywa sie losowo.Material: lite drewno mango o naturalnym wykonczeniu Wymiary: 120 x 30 x 75 cm (szer. x gl. x wys.) Z 5 szufladami i 1 pólka Waga 26 kg
980,90 PLN
Krzesło z podłokietnikami Kat - czerwony

Krzesło z podłokietnikami Kat - czerwony

Lubisz proste, niezobowiazujace formy i nowoczesne materialy? Krzeslo Kat to doskonaly wybór dla Ciebie. Dzieki uniwersalnemu ksztaltowi mozesz go wykorzystac w aranzacji jadalni, kuchni czy w salonie. Krzeslo z podlokietnikami Kat zrobione zostalo z polipropylenu z filtrem UV takze bez ryzyka mozesz korzystac z jego wygodnego siedziska w zaciszu tarasu lub ogrodu. Dodatkowo dzieki 5 kolorom do wyboru mozesz nadac swojej przestrzeni niepowtarzalny charakter. Mozesz je miec takze w wersji bez podlokietników.
560,00 PLN
Poszewka na poduszkę Valente 60 x 70 cm

Poszewka na poduszkę Valente 60 x 70 cm

Wzornictwo pościeli Valente śmiało można nazwać "vintage". Możesz na niej znaleźć zarówno kameę, jak i barokowy florystyczny motyw.Zalety:Pościel Valente jest dwustronna – z jednej strony jest bogato zdobiona, zaś z drugiej udekorowano ją ledwo widocznym wzorem.To pościel niezwykle przyjemna w dotyku, ponieważ gęstość splotu jej włókien wynosi aż 300 TC.Ze względu na swój niesamowity, barokowy design będzie pasować do strojnej aranżacji wnętrza.Przeznaczenie:Pościele marki Essenza są dostępne w kompletach zarówno pojedynczych, jak i podwójnych.Do każdego kompletu jest dołączona poszewka na poduszkę (jedna lub dwie).Dodatkowo, dopasowaną poszewkę na poduszkę można nabyć osobno.Materiały:Pościel Valente jest wykonana z satyny bawełnianej.Dobrze wiedzieć!W zestawach z poduszkami o wym. 60 x 70 cm poszewka na kołdrę ma zakończenie typu flap - pozbawione zapięcia, dzięki czemu wymiana pościeli jest prostsza i zajmuje mniej czasu. Na końcu znajduje się luźny zapas materiału o długości ok. 40 cm, który możesz podwinąć do środka, aby kołdra nie wypadała, lub włożyć pod materac, by kołdra pozostała całą noc w tym samym miejscu i lepiej trzymała ciepło.
129,00 PLN
Kubek Retro Muminki 400 ml Na zawsze razem

Kubek Retro Muminki 400 ml Na zawsze razem

Prezentowany tu kubek metalowy pokryty emalią jest wręcz stworzony nie tylko dla wszystkich maluchów, ale też dla tych starszych fanów Muminków. Idealny do picia zimnych, jak i ciepłych napojów może być używany w domu, ale sprawdzi się również podczas pikników i wszelkich wycieczek - tych małych i dużych. Kubek może być używany na kuchence każdego typu (gazowa, elektryczna, z indukcją itp.). Emalia jest materiałem bardzo trwałym, jednak może ulec uszkodzeniu w efekcie silnego uderzenia, dlatego kubki Muurla należy traktować z należytą dbałością i uczuciem.Kolekcja Retro to linia naczyń, która przedstawia bohaterów bajki Muminki w bardzo prosty, wręcz minimalistyczny sposób - typowo dla skandynawskiego designu. Prostota jest cechą charakterystyczną tej kolekcji, a jej akcesoria z pewnością zadomowią się w każdym domu bez problemu.
49,00 PLN
Salerno - dekoracyjne lustro.

Salerno - dekoracyjne lustro.

To eleganckie lustro o klasycznym kwadratowym ksztalcie posiada rame, która jest jednoczesnie przedluzeniem lustra. Prostota w wykonaniu sprawia, ze lustro bedzie doskonale prezentowac sie w kazdym wnetrzu.
2 394,17 PLN
Butelka termiczna Puro Hot&Cold StreetArt Paint Light Blue

Butelka termiczna Puro Hot&Cold StreetArt Paint Light Blue

Doskonały pomysł na prezent dla osób o artystycznej duszy, które uwielbiają włóczyć się po mieście i odkrywać jego tajemnice. Dodatkowym plusem jest ozdobne opakowanie butelki z kolekcji StreetArt.Zalety:Butelka doskonale nadaje się na prezent – zapakowana została w kolorowe, solidne pudełko.Dzięki podwójnym ściankom izolowanym próżniowo optymalna temperatura ciepłych napojów utrzymywana jest do 12 godzin, a zimnych do 24 godzin.Ponieważ butelka posiada szczelną nakrętkę, nie musisz obawiać się o rozlanie napoju.To produkt wielokrotnego użytku i ekologiczny, wykonany z materiałów przyjaznych dla środowiska.Przeznaczenie:Możesz w niej zabrać wodę na trening, albo gorącą herbatę na spacer w zimowy dzień.Materiały:Butelka została wykonana ze stali INOX (18/8), dzięki czemu jest trwała i odporna na korozję.Materiał jest bezpieczny, wolny od BPA.Dobrze wiedzieć!Butelkę należy myć tylko ręcznie używając miękkiej i nierysującej ściereczki lub szczotki.Nie można używać jej w kuchence mikrofalowej, ani wkładać do zamrażalnika.
129,00 PLN

© Modome.pl 2011-2019