‹ Powrót do: Meble

Krzesła bistro, 2 szt., odlewane aluminium, zielone

Do kupienia na SuperWnetrze.pl:

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura.

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura. Zobacz wszystkie produkty SuperWnetrze.pl

Zestaw krzesel bedzie znakomitym dodatkiem dekoracyjnym do Twojego ogrodu, patio lub balkonu. Z przyjemnoscia siadziesz na nich przy kawie z przyjaciólmi. Zestaw mebli bistro wykonany jest z wysokiej jakosci stopu aluminium, który jest odporny na dzialanie pogody i bardzo trwaly. Zeliwne nogi dodaja stabilnosci meblom. Kwiatowy wzór doda odrobine romantyzmu kazdemu ogrodowi, tarasowi lub oranzerii. W sklad przesylki wchodza 2 krzesla bistro.Kolor: zielony Material: oparcie i siedzisko ze stopu aluminium + zeliwne nogi Wymiary: 41 x 49 x 81,5 cm (szer. x gl. x wys.) Szerokosc siedziska: 36,5 cm Glebokosc siedziska: 33,5 cm Wysokosc siedziska nad ziemia: 39 cm Produkt odporny na czynniki pogodowe Przesylka obejmuje 2 krzesla Waga 13 kg

Marka: Vida

Czas dostawy: brak informacji o dostępności

Więcej podobnych produktów:

Skomentuj!

Zobacz także

Dywan Jade Oyster - 76x300cm

Dywan Jade Oyster - 76x300cm

Klasyczne orientalne wzory polaczone z oryginalnymi kolorami, tworza kolekcje, która uzupelnia wnetrza o chlodnej kolorystyce lub wprowadza kolor tam gdzie go nie ma. Nadaje wnetrzom niepowtarzalny klimat, zarówno tym nowoczesnym, jak i bardzo klasycznym, dzieki celowemu procesowi delikatnego i szlachetnego postarzania. Modny dywan Jade Oyster stworzony zostal z najwyzszej jakosci naturalnej bawelny szenilowej, za sprawa której jest bardzo przyjazny dla srodowiska. Pomaga utrzymac odpowiednia akustyke i wilgotnosc, dlatego sprawia wrazenie jakby “oddychal”. Technologia scinania supelkowego sciegu i zakardowy splot powoduja, ze doskonale widac pelna detali fakture i kolor. Jest niezwykle prosty w uzytku, gdyz dzieki zastosowaniu niskiego runa, jest odporny na zabrudzenia i latwy w odkurzaniu (wiecej o pielegnacji i czyszczeniu). Dywan Jade Oyster to idealna i zachwycajaca dekoracja do salonu, jadalni lub stylowego biura.
1 289,00 PLN
Fotel 67x59x77 cm, jasnoszary materiał

Fotel 67x59x77 cm, jasnoszary materiał

Fotel bedzie swietnym dodatkiem do domu. Elegancki, a zarazem nowoczesnie zaprojektowany fotel idealnie pasuje do kazdego salonu. Fotel wyposazony jest w twarda tapicerke tkaninowa i wysokiej jakosci drewniana rame, co przyczynia sie do jego trwalosci i wytrzymalosci. Wyscielana poduszka zapewnia dodatkowy komfort. Z prawdziwa przyjemnoscia poczytasz w nim ksiazke, obejrzysz telewizje, porozmawiasz czy zwyczajnie sie zrelaksujesz.Kolor: jasnoszary Material: obicie z tkaniny + drewniana rama Wymiary: 67 x 59 x 77 cm (szer. x gl. x wys.) Szerokosc siedziska: 42,5 cm Glebokosc siedziska: 45 cm Wysokosc siedziska nad ziemia: 44,5 cm Wysokosc podlokietników nad ziemia: 64 cm Latwy montaz Material: Poliester: 100% Waga 12 kg
659,42 PLN
PUCHAREK DO LODÓW 255ML IC26

PUCHAREK DO LODÓW 255ML IC26

Surowiec: szklo, Pojemnosc: 255 ml, Nadaje sie do zmywarki.Wysokosc 10,5Szerokosc 10,5Glebokosc 10,5
12,25 PLN
-8%
Waga łazienkowa elektroniczna Style Sense Comfort 100 Frosted Flamingo

Waga łazienkowa elektroniczna Style Sense Comfort 100 Frosted Flamingo

Praktyczny dodatek do Twojej łazienki. A przy tym jaki dekoracyjny! Oto waga elektroniczna Style Sense Comfort 100 Frosted Flamingo ozdobiona… flamingami. Zalety:Wagę Style Sense Comfort 100 Frosted zdobi rysunek dwóch flamingów.Ładowność wagi jest wyjątkowo duża - do 180 kg. Przy czym precyzja jej ważenia wynosi do 100 g.Wysokość cyfr wyświetlanych na ekranie LCD to 3,5 cm.Platforma jest wyjątkowo duża i stabilna.Wygodę użytkowania zapewnia funkcja automatycznego włączania się urządzenia po wejściu na wagę i wyłączania po chwili nieaktywności.Dla większego bezpieczeństwa od spodu umieszczono antypoślizgowe nóżki.Schowek na baterie został odpowiednio zabezpieczony przed dziećmi. Klapka zamykana jest na śrubki.Przeznaczenie:Waga doskonale pasuje do łazienek urządzonych w nowoczesnym stylu.Materiały: Waga została wyprodukowana ze szkła.Dobrze wiedzieć!Komplet obejmuje potrzebne do działania baterie. Ich żywotność jest szacowana na ok. 2 lata - przy codziennym, dwukrotnym użytkowaniu.Gwarancja na produkt wynosi 5 lat.
129,00 119,00 PLN
Szklanka do longdrinków Club M jade

Szklanka do longdrinków Club M jade

Efektowna szklanka marki Koziol fantastycznie wyeksponuje każdy lekki koktajl a także… nieco mocniejsze drinki. Zalety:Szklanka do longdrinków Club, podobnie jak inne elementy z tej serii, została zainspirowana formą lampy Stella - jednego ze sztandarowych produktów marki Koziol. Naczynie z tworzywa sztucznego zostało ozdobione w sposób, który przywodzi na myśl kryształowe karafki wykonane ze szlifowanego szkła.To produkt nietłukący się, lekki i bezpieczny w użytkowaniu.Przeznaczenie: Sprawdza się podczas wszelkiego rodzaju przyjęć w plenerze, choć nie tylko. Można z niej korzystać również na co dzień - w domu.Jest uniwersalna - nadaje się do serwowania alkoholowych i bezalkoholowych drinków, koktajli, soków czy wody.Materiały: Wykonano ją z mocnego tworzywa sztucznego. Wysokiej jakości materiał zachowuje się niemal tak samo jak szkło, rozpraszając i załamując światło w charakterystyczny sposób.Dobrze wiedzieć!To szklanka o pojemności 250 ml.
38,00 PLN
Komoda, lite drewno stylizowane na sheesham, 120 x 30 x 75 cm

Komoda, lite drewno stylizowane na sheesham, 120 x 30 x 75 cm

Ta stylowa i praktyczna komoda bedzie ponadczasowym dodatkiem do wystroju Twojego domu. Moze byc takze uzywana jako szafka. Komode wykonano z litego drewna akacjowego, które jest twardym drewnem tropikalnym, stylizowanego na drewno sheesham. Jest w calosci wykonana recznie, a piekna struktura drewna sprawia, ze kazdy egzemplarz jest wyjatkowy i jedyny w swoim rodzaju. Posiada 2 szafki i 2 szuflady, które oferuja mnóstwo miejsca do przechowywania mniejszych przedmiotów w zasiegu reki. Mocne, drewniane nogi zapewniaja wytrzymalosc. Obie szafki posiadaja drzwiczki ze specjalnymi zawiasami, dzieki którym nie potrzebuja uchwytów. Montaz jest latwy. Uwaga: kolory poszczególnych mebli moga sie róznic, co sprawia, ze kazdy bedzie jedyny w swoim rodzaju; wysylka odbywa sie losowo.Kolor: brazowy Material: lite drewno akacjowe stylizowane na drewno sheesham Wymiary: 120 x 30 x 75 cm (dl. x szer. x wys.) Z 2 szafkami i 2 szufladami Latwy montaz Waga: 29 kg
987,02 PLN