‹ Powrót do: Meble

Krzesło Mia Elizabeth - biały

Do kupienia na dkwadrat.pl:

Swoją pasją i zamiłowaniem do rzeczy oryginalnych chcemy dzielić się z naszymi Klientami.

Swoją pasją i zamiłowaniem do rzeczy oryginalnych chcemy dzielić się z naszymi Klientami. Zobacz wszystkie produkty dkwadrat.pl

Krzeslo Mia to klasyczna forma w nowoczesnym wydaniu. Mia pieknie zaprezentuje sie w sypialni, przy domowej toaletce, czy tez przy stole w jadalni. Wersja transparentna wykonana jest z polikarbonu, natomiast wariant nieprzezroczysty powstal z poliamidu. Krzesla Mia nadaja sie do sztaplowania (do 4 sztuk), dlatego tez sa latwe w przechowywaniu.

Marka: Intesi

Czas dostawy: dostępny od ręki

Więcej podobnych produktów:

Meble Dom Krzesła i taborety Krzesła Z tworzywa
Skomentuj!

Zobacz także

Zegar Time Bandit, czerń/mosiądz

Zegar Time Bandit, czerń/mosiądz

Zegar Time Bandit, czerń/mosiądz
749,00 PLN
Podstawki pod gorące naczynia 2 szt. Flip Withered Rose

Podstawki pod gorące naczynia 2 szt. Flip Withered Rose

Są w kuchni takie akcesoria, które zawsze warto mieć w zasięgu ręki. Podstawki pod gorące naczynia to właśnie jedne z nich. Zalety:Podstawki Blomus mają drobny, wypukły wzór. Dzięki niemu naczynia nie stykają się z materiałem całą powierzchnią, a przechodzące pod spodem powietrze szybciej je studzi.Każdą podstawkę można zawiesić na haczyku.Komplet obejmuje 2 podstawki.Przeznaczenie:Podstawki pod gorące naczynia wykorzystasz zarówno w kuchni, jak i na stole w jadalni.Materiały: Cały zestaw jest silikonowy.Dobrze wiedzieć!Aby usunąć ewentualne zabrudzenia, wystarczy opłukać podkładki pod bieżącą wodą lub umyć je w zmywarce.
119,00 PLN
-17%
Krzesło Zahario szare

Krzesło Zahario szare

Krzesło Zahario szare
849,00 703,00 PLN
Fotel Hoff M

Fotel Hoff M

Fotel Hoff M
8 190,00 PLN
Lampa wisząca Link Duża 69 x 40 cm pomarańczowa - Link

Lampa wisząca Link Duża 69 x 40 cm pomarańczowa - Link

Lampa Link, czyli fornirowa poezja swiatla... To oswietleniowe dzielo sztuki projektu Raya Powera dla hiszpanskiej marki LZF wrecz hipnotyzuje swa finezyjna forma. Fornirowe, zmyslowe wstegi wywiniete i ulozone jedne na drugich tworza niespotykana uczte dla oczu. Zapalona lampa Link to natomiast niezapomniane widowisko, jedyna w swym rodzaju gra swiatlocienia. Lampy Link zdobyly juz dwie prestizowe nagrody: w Chicago w 2008 r. (Good Design) oraz we Frankfurcie w 2007 r. (Design Plus). Uwaga! Lampy sa recznie robione, a wiec kazdy egzemplarz jest wyjatkowy i niepowtarzalny!  Dostepne w wielu kolorach do wyboru, w dwóch rozmiarach.   Zapraszamy na strone producenta www.lzf-lamps.com - odkryj cala game pieknych lamp LZF. Jesli zainteresuje Cie produkt, którego aktualnie nie ma na naszej stronie - wyslij nam jego nazwe a my w ciagu 24 h przeslemy wiecej szczególów oraz cene w pln.
3 269,00 PLN
Krzesło P016 PP Gold czarne - czarny

Krzesło P016 PP Gold czarne - czarny

Krzeslo w stylu industrialnym wykonane zostalo z metalu malowanego proszkowo na kolor zloty wykonczonego w polysku oraz siedziska z tworzywa o matowym wykonczeniu, dostepnego w wielu kolorach. Ponadczasowy styl oraz eklektyzm mebla sprawiaja, ze doskonale bedzie pasowalo do kazdego rodzaju wnetrza. Maksymalne obciazenie krzesla wynosi 120kg. Wymaga ono prostego montazu polegajacego na przykreceniu siedziska do podstawy. Krzeslo nie nadaje sie do uzytku zewnetrznego.
169,00 PLN

© Modome.pl 2011-2019