‹ Powrót do: Obrazy

Ramka na zdjęcie 9 x 13 cm Philippi David

Do kupienia na SuperWnetrze.pl:

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura.

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura. Zobacz wszystkie produkty SuperWnetrze.pl

Ramka na zdjecie niemieckiej marki Philippi wykonana zostala z wysokiej jakosci aluminium. Doskonale wkomponuje sie w klasyczne wnetrza. Od teraz Twoi bliscy juz zawsze beda przy Tobie. Idealny pomysl na prezent.Kolekcja DavidWysokosc 13 cmSzerokosc 9 cmMaterial aluminium

Marka: Philippi

Czas dostawy: dostępny od ręki

Więcej podobnych produktów:

Obrazy Ozdoby Dom Ramy Fototapety Ramki na zdjęcia
Skomentuj!

Zobacz także

Stół barowy, lite drewno z odzysku, ciemny brąz, 150x70x107 cm

Stół barowy, lite drewno z odzysku, ciemny brąz, 150x70x107 cm

Stolik barowy w starym stylu emanuje industrialnym wdziekiem i bedzie ponadczasowym dodatkiem do Twojego domu. Stolik barowy wykonano z litego drewna odzyskanego z legarów, podlóg i elementów konstrukcyjnych budynków przeznaczonych do rozbiórki i moze skladac sie z róznych gatunków drewna, takich jak sheesham (drzewo rózane), sosna, tek, buk, dab, cedr, mango, akacja itp. Oznacza to, ze zastosowany material zachowuje wlasciwosci róznych rodzajów drewna. Odzyskane drewno jest juz postarzone, splowiale i wysuszone, wiec nie wypacza sie ani nie wygina. Piekna struktura drewna sprawia, ze kazdy mebel jest niepowtarzalny i nieco inny od pozostalych. Znaki zuzycia i widoczne sloje nadaja kazdemu z nich swoja historie i niepowtarzalny wyglad. Wszystkie etapy procesu produkcyjnego: szlifowanie, malowanie czy lakierowanie, przeprowadzono z najwyzsza starannoscia. Stalowe nogi dodaja stolikowi stabilnosci oraz industrialnego charakteru. Podpórki na nogi pozwalaja wygodnie siedziec na lawkach. Montaz jest prosty. Wazna informacja: kolory poszczególnych stolików moga sie róznic, co sprawia, ze kazdy mebel jest wyjatkowy. Wysylka odbywa sie losowo.Material: blat z litego drewna z odzysku + nogi ze stali malowanej proszkowo Wymiary: 150 x 70 x 107 cm (dl. x szer. x wys.) Powierzchnia szlifowana, malowana i lakierowana Latwy montaz Waga 38 kg
1 470,94 PLN
Patelnia 28cm do serwowania Fissler Original Profi srebrna

Patelnia 28cm do serwowania Fissler Original Profi srebrna

Patelnia do serwowania marki Fissler z kolekcji Original Profi wykonana zostala z wysokiej jakosci stali nierdzewnej, posiada grube akutermiczne dno, które rozprowadza cieplo równomiernie na cale naczynie. Przeznaczona jest do bezposredniego serwowania dania z naczynia. Wyposazona zostala w solidne uchwyty sa zamocowany punktowo przez co sie nie nagrzewaja podczas gotowania. Brzeg naczynia zostal wyprofilowany w specjalny sposób, aby przelewanie cieczy przebiegalo bezkropelkowo. Patelnia przystosowana jest do wszystkich kuchni lacznie z indukcyjna.Kolekcja Original ProfiWysokosc 7,50 cmDlugosc 33 cmSzerokosc 31 cmSrednica 28 cmMaterial stal nierdzewnaMozliwosc mycia w zmywarce tak
911,77 PLN
Wazon Matelasse nieprzeźroczysty lśniący biały

Wazon Matelasse nieprzeźroczysty lśniący biały

Matelasse znaczy wyściełane - i właśnie taką fakturę ma prezentowany tu wazon Matelasse projektu słynnej Patricii Urquioli. Przypominający pikowaną tkaninę wazon o nieregularnych, opływowych liniach to akcesorium, które przyciąga wzrok i skłania do dotknięcia jego powierzchni. Tworzywo sztuczne nadaje mu niezwykłej lekkości, a dostępne kolory sprawiają, że projekt ten wniesie pozytywną energię do każdego wnętrza.
410,00 PLN
Doniczka wisząca Bolo

Doniczka wisząca Bolo

Ta doniczka może być zawieszona zarówno na suficie, jak i na ścianie - a to dzięki sprytnemu haczykowi. Zalety:Dzięki doniczce Bolo można uzyskać dwa zupełnie różne efekty aranżacyjne - doniczka może zawisnąć z boku na ścianie lub stać się główną dekoracją pomieszczenia wisząc na środku.Doniczka Bolo posiada nowoczesny charakter, dzięki któremu jest znakomitym sposobem na odświeżenie wnętrza.Najbardziej efektowną aranżację uzyska się poprzez umieszczenie w doniczce rośliny wiszącej. Eleganckim elementem jest osłonka sznurka wykonana z błyszczącego mosiądzu.Przeznaczenie:Ta doniczka została stworzona z myślą o ożywienia wnętrza domu za pomocą żywej zieleni.Materiały:Doniczka Bolo została wykonana z czarnej, matowej ceramiki. Sznurek, na którym wisi, jest w części ukryty w mosiądzowej rurce.Dobrze wiedzieć!Doniczka Bolo utrzyma ciężar do 2,5 kg.
172,00 PLN
SZKLANKI SORGENTE LONG DRINK 450ML 4SZT -BORM

SZKLANKI SORGENTE LONG DRINK 450ML 4SZT -BORM

SUROWIEC: SZKLO, POJEMNOSC: 4 X 450 ML, WYSOKOSC: 152 MM, SREDNICA: 83 MM,MOZNA MYC W ZMYWARCEWysokosc 16 cmSzerokosc 16,5 cmGlebokosc 16,5 cm
38,47 PLN
-56%
Sztućce do sałaty 29 cm Koziol CRYSTAL białe KZ-3649525

Sztućce do sałaty 29 cm Koziol CRYSTAL białe KZ-3649525

Kolekcja Crystal inspirowana forma diamentu odbija blask cieplego slonca i soczyste kolory lata. Ekspresja barw i blysk uzyskany dzieki specjalnym ozdobnym szlifom na powierzchni. Sztucce do salaty Crystal sa wprost stworzone do serwowania salatek z swiezych owoców i warzyw. Wymiary: wysokosc - 29,6 cm szerokosc - 8,4 cm srednica - 1,2 cm Material: tworzywo sztuczneKolekcja Crystal
34,00 15,01 PLN

© Modome.pl 2011-2019