‹ Powrót do: Ogród

5-cz. zestaw mebli do ogrodu, poduszki, rattan PE czarny

Do kupienia na SuperWnetrze.pl:

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura.

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura. Zobacz wszystkie produkty SuperWnetrze.pl

Zestaw rattanowych mebli ogrodowych laczy w sobie styl z funkcjonalnoscia i z pewnoscia stanie sie centralnym punktem w Twoim ogrodzie lub na tarasie. Jest on przeznaczony do calorocznego uzytkowania na zewnatrz. Dzieki wykorzystaniu odpornego na warunki pogodowe i dzialanie wody rattanu PE zestaw jest latwy do czyszczenia, wytrzymaly i nadaja sie do codziennego uzytkowania. Zestaw zbudowano na solidnej, malowanej proszkowo stalowej ramie, która jest bardzo trwala. Jest on równiez lekki i modulowy, dzieki czemu mozna calkiem swobodnie i latwo przenosic poszczególne elementy i dopasowac do kazdego otoczenia. Blat umieszczony na idealnej wysokosci sprawia, ze stolik kawowy moze równiez pelnic funkcje stolu obiadowego. Szklany blat bardzo latwo sie czysci wilgotna sciereczka. Grube, zdejmowane poduszki sa bardzo wygodne. Powloczki poduszek mozna zdejmowac i prac. Przesylka zawiera: 1 naroznikowy segment sofy, 1 zaokraglony segment sofy, 1 stól, 2 pufy, 7 poduszek na siedziska oraz 5 poduszek na oparcia. Uwaga: zalecamy przykrycie zestawu na czas deszczu, sniegu i mrozu.Kolor rattanu: czarny Kolor poduszki: kremowy Material: kryta proszkowo stalowa rama + polirattan + szklany blat stolu Material poduszki: tkanina Wymiary naroznego segmentu sofy: 135 x 67 x 69 cm (szer. x gl. x wys.) Wymiary zaokraglonego segmentu sofy: 184 x 88 x 69 cm (szer. x gl. x wys.) Wymiary dlugiego pufa: 92 x 67 x 29 cm (dl. x szer. x wys.) Wymiary krótkiego pufa: 73 x 62 x 29 cm (dl. x szer. x wys.) Wymiary stolu: 80 x 80 x 38/70 cm (dl. x szer. x wys.) Zawartosc przesylki: 1 x segment narozny sofy 1 x segment zaokraglony sofy 1 x stól 2 x puf 7 x poduszka na siedzisko 5 x poduszka na oparcie Waga 71 kg

Marka: Vida

Czas dostawy: brak informacji o dostępności

Skomentuj!

Zobacz także

Klapki damskie Vero Moda koralowe

Klapki damskie Vero Moda koralowe

modne klapki damskie z limitowanej kolekcji dostępnej tylko online kolor koralowy z ozdobną kokardą materiał wierzchni skóra wnętrze skóra podeszwa materiał syntetyczny
111,00 PLN
Pojemnik kuchenny kwadratowy średni Brabantia morski

Pojemnik kuchenny kwadratowy średni Brabantia morski

Średni pojemnik kuchenny marki Brabantia jest pojemny i zajmuje mało miejsca. Dzięki kompaktowemu, kwadratowemu kształtowi można go położyć w rogu szafki lub na blacie obok innych pojemników z tej serii. W takim pojemniku można przechowywać suche produkty spożywcze, takie jak sól, cukier, kasze i ziarna.
50,00 PLN
Klapki dziecięce Björndal niebieskie

Klapki dziecięce Björndal niebieskie

kolor niebieski materiał wierzchni materiał syntetyczny (PU) wnętrze buta materiał syntetyczny i tekstylny podeszwa materiał syntetyczny (EVA)
49,90 PLN
Plafon 8x31cm Lampex Vetro Rosa D31 Wenge biało-brązowy

Plafon 8x31cm Lampex Vetro Rosa D31 Wenge biało-brązowy

Plafon marki Lampex z kolekcji Vetro Rosa D31 Wenge wykonany zostal z solidnego polaczenia szkla i drewna. Lampa ma modernistyczny, kwadratowy ksztalt, a na jej powierzchni znajduja sie ciekawe delikatne zdobienie. Naturalne kolory i prosta forma lampy sprawiaja, ze bedzie pasowala do wielu wnetrz o róznym charakterze, szczególnie do nowoczesnych i pelnych stylu. Emitowane swiatlo bedzie tworzyc przyjemny klimat. Do plafonu nie dolaczono zarówki, lampa jest latwa w montazu i demontazu.Kolekcja Vetro Rosa D31 WengeZródlo swiatla E27 1 × 60WWysokosc 8cmSzerokosc 31cmMaterial drewno szklo
105,01 PLN
Ławka, 139,5 cm, jasnoszara, poliester

Ławka, 139,5 cm, jasnoszara, poliester

Ta przytulna lawka ma klasyczny wyglad, który sprawdzi sie doskonale jako uzupelnienie wystroju domu. Lawka charakteryzuje sie trwala rama z litego drewna sosnowego, która zapewnia solidnosc i trwalosc konstrukcji. Dodatkowo, miekkie wypelnienie z gabki pozwala na pelen relaks i komfort na najwyzszym poziomie. Lawka do przedpokoju jest prosta w montazu.Kolor: jasnoszary i naturalny Material: rama z litego drewna sosnowego i obicie z tkaniny Wymiary calkowite: 139,5 x 54 x 85,5 cm (szer. x gl. x wys.) Glebokosc siedziska: 41 cm Wysokosc siedziska nad ziemia: 48 cm Material: Poliester: 100% Waga 15 kg
625,73 PLN
Zapach i mocowanie do kosza na śmieci Perfume Your Bin zestaw startowy

Zapach i mocowanie do kosza na śmieci Perfume Your Bin zestaw startowy

Marka Brabantia, producent wielu linii koszy na śmieci o rozmaitej stylistyce, wielkości i mechanizmach, dba teraz również o to, by kosze te nie tylko ładnie wyglądały, ale również pachniały! Innowacyjny system Perfume Your Bin to łatwy w obsłudze sposób na świeżą kuchnię, co jest szczególnie ważne w nowoczesnych wnętrzach, w których bardzo często brak jest wyraźnej granicy pomiędzy kuchnią, a częścią mieszkalną i w których kuchnia, staje się niejednokrotnie częścią salonu, czy to ze względów aranżacyjnych czy powierzchniowych. System Perfume Your Bin składa się z okrągłego, niewielkiego mocowania, które przyczepia się za sprawą dwustronnej taśmy klejącej do wewnętrznej strony pokrywki kosza i wymiennych wkładów zapachowych - o zapachu leśnym lub kwiatowym. Dzięki innowacyjnej membranie zapach uwalniany jest równomiernie i długo pozwala cieszyć się świeżością w kuchni.Prezentowany tu zestaw startowy składa się z jednego mocowania - podstawy systemu Perfume Your Bin - i jednego wkładu zapachowego.
25,00 PLN