‹ Powrót do: Ogród

5-cz. zestaw mebli ogrodowych, aluminium i rattan PE

Do kupienia na SuperWnetrze.pl:

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura.

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura. Zobacz wszystkie produkty SuperWnetrze.pl

Ten stylowy zestaw mebli ogrodowych stanie sie centralnym punktem Twojego ogrodu lub tarasu. Stól z gladkim, czarnym, szklanym blatem jest latwy do czyszczenia. Krzesla wykonane sa ze stylowego, nowoczesnego rattanu PE i posiadaja 7 ustawien odchylenia oparcia, dzieki czemu zawsze znajdziesz najbardziej wygodna pozycje do siedzenia. Kryte proszkowo, aluminiowe ramy sprawiaja, ze zestaw jest stabilny i wytrzymaly. Krzesla mozna zlozyc, aby zaoszczedzic miejsce, gdy nie sa uzywane. Caly zestaw doda odrobine nowoczesnego stylu do Twojego ogrodu lub tarasu. Montaz jest latwy. Dostawa obejmuje 1 stól i 4 krzesla Uwaga: zalecamy przykrycie zestawu na czas deszczu, sniegu i mrozu.Kolor: czarny Material stolu: szklany blat + kryta proszkowo rama ze 100% aluminium Material krzesla: rattan PE + kryta proszkowo rama ze 100% aluminium Wymiary stolu: 80 x 80 x 74 cm (dl. x szer. x wys.) Wymiary krzesla: 55 x 64 x 105 cm (szer. x gl. x wys.) Produkt odporny na czynniki pogodowe Oparcia krzesel mozna ustawic w 7 pozycjach odchylenia Latwy montaz W sklad przesylki wchodzi 1 stól i 4 skladane krzesla Waga 31 kg

Marka: Vida

Czas dostawy: brak informacji o dostępności

Skomentuj!

Zobacz także

Uniwersalny blok na noże 11x22,5cm biały

Uniwersalny blok na noże 11x22,5cm biały

Uniwersalny blok na noze marki Lamart wykonany zostal z wytrzymalego tworzywa sztucznego. Specjalnie zaprojektowane wnetrze bloku zabezpiecza noze przed ich stepieniem sie. Prosta forma sprawia, ze blok idealnie bedzie pasowal do nowoczesnych, minimalistycznych kuchni.Wysokosc 22,5cmSrednica 11cmMaterial tworzywo sztuczne
49,60 PLN
Krzesło Pole - jasny brązowy

Krzesło Pole - jasny brązowy

Poszukujesz krzesla, które nie tylko zwróci na siebie uwage przyjemna wizualnie forma, ale przede wszystkim bedzie wygodne i uniwersalne w uzytkowaniu? Poznaj krzeslo Pole, które dzieki wysokiej jakosci materialom takim jak polipropylen i anodyzowane aluminium, z których zostalo wykonane, moze byc uzywane zarówno w pomieszczeniu jak równiez na tarasie lub w ogrodzie. Wybierz jeden lub kilka z 8 ciekawych kolorów, a ozywisz swoja przestrzen majac jednoczesnie pewnosc, ze o trwalosc kolorów w kazdych warunkach zadba filtr UV.
257,00 PLN
Krzesło P018 PP inspirowane DAR - beżowy

Krzesło P018 PP inspirowane DAR - beżowy

Polipropylenowe krzeslo P018 inspirowane modelem DAR to aktualnie najwiekszy krzyk mody. Jesli chcesz podazac za najwiekszymi trendami to mamy rozwiazanie. Wygodne i odpowiednio wyprofilowane siedzisko, dostepne w wielu interesujacych kolorach, bedzie umilac czas spedzony przy wspólnym stole z rodzina. Srebrne metalowe nogi przelamuja surowy styl siedziska i ozywiaja cala konstrukcje. Designerskie krzeslo moze byc przyciagajacym wzrok dodatkiem zarówno do przestronnego salonu, a takze mniejszej przestrzeni.
199,00 PLN
Promod T-shirt damski

Promod T-shirt damski

Stylowy i elegancki t-shirt z krótkim rękawem sprawdzi się do niejednej stylizacji. Krój prosty. Drapowany dekolt. Dół prosty.
79,91 PLN
Parasol ogrodowy 250 x 250 x 235 cm beżowy/ciemnoszary Garbo BLmeble

Parasol ogrodowy 250 x 250 x 235 cm beżowy/ciemnoszary Garbo BLmeble

Jesli juz odpoczywac w ogrodzie, to tylko w odpowiednio zacienionym miejscu! Prezentowany model parasola obraca sie o 360° wokól wlasnej osi, dzieki czemu zawsze dopasujesz go do swoich potrzeb. Ponadto, posiada eleganckie poszycie w kolorze bezowym, które sprawia, ze nikt nie przejdzie obok niego obojetnie. Ciemnoszary maszt z aluminium i podstawa krzyzowa ze stali gwarantuja odpowiednia wytrzymalosc i stabilnosc przez lata uzytkowania.Wysokosc 235Szerokosc 250Glebokosc 250Material Poliester
979,51 PLN
Półmisek prostokątny Tonale 36 x 24 cm

Półmisek prostokątny Tonale 36 x 24 cm

Półmisek prostokątny z kolekcji Tonale zaprojektowanej przez Davida Chipperfielda to minimalistyczne naczynie wykonane z kamionki w jasnoszarym kolorze. Półmisek sprawdzi się doskonale do serwowania zimnych przekąsek, wędlin, sushi, etc.Tonale to kolekcja zastawy stołowej opierająca się na prostocie i funkcjonalności. Naczynia wchodzące w jej skład z zewnątrz pomalowane są na pastelowe lub neutralne kolory, lecz zachowują nieskazitelną biel wewnątrz - sprzyja to ekspozycji serwowanych potraw. Proste, masywne kształty elementów zastawy, a także brak uchwytów, przywołują na myśl pierwotne ceramiczne wyroby. Neutralne barwy oraz prosta forma czynią z kolekcji Tonale znakomity element wyposażenia minimalistycznych i skandynawskich wnętrz, lecz pozwalają także dopasować ją do pomieszczeń o mniej ascetycznym charakterze.
279,00 PLN

© Modome.pl 2011-2019