‹ Powrót do: Ogród

Pochodnia ogrodowa Blomus Barra

-4% Zobacz na SuperWnetrze.pl Możesz oszczędzić 22,80 złotych 523,50 500,70 PLN

Do kupienia na SuperWnetrze.pl:

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura.

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura. Zobacz wszystkie produkty SuperWnetrze.pl

Pochodnia ogrodowa niemieckiej firmy Blomus z serii Barra. Elegancka, dzieki polaczeniu stali nierdzewnej i aluminum. Stworzy niepowtarzalny klimat w Twoim ogrodzie roztaczajac wokól cieple swiatlo intensywnego plomienia. Pochodnia pali sie 10 godzin. Idealna dekoracja podczas letnich, jak i zimowych wieczorów. Montowana moze byc na 2 sposoby, albo wbijana w ziemie dzieki szpikulcowi, lub na podstawie po zakupieniu Podstawy do pochodni Blomus Baso (65087). Wymiary: wysokosc 144 cm srednica 5,5 cm pojemnosc zbiorniczka 500 ml Material: stal nierdzewna lakierowane proszkowo aluminiumKolekcja Barra

Marka: Blomus

Czas dostawy: dostępny od ręki

Więcej podobnych produktów:

Ogród Dom Przedmioty dekoracyjne Pochodnie ogrodowe
Skomentuj!

Zobacz także

Składany leżak ogrodowy z polirattanu, czarny

Składany leżak ogrodowy z polirattanu, czarny

Lezak jest elegancki, z pewnoscia wiec stanie sie glówna atrakcja w Twoim ogrodzie, na tarasie czy nad basenem. Ten stylowy lezak zostal wykonany z odpornego na warunki pogodowe polirattanu, dzieki czemu latwo sie go czysci, jest wytrzymaly i odpowiedni do codziennego uzytku na zewnatrz. Kryta proszkowo stalowa rama sprawia, ze lezak jest solidny. Dzieki lekkiej konstrukcji mozna go latwo przestawiac. Mozna go tez zlozyc, aby zaoszczedzic troche miejsca podczas przechowywania.Kolor rattanu: czarny Material: rattan PE + stalowa rama malowana proszkowo Wymiary: 61 x 147 x 95 cm (szer. x gl. x wys.) Dlugosc po zlozeniu: 127,5 cm Z latwoscia mozna go zlozyc, aby zaoszczedzic miejsce Waga 8 kg
374,35 PLN
-14%
Stolik barowy z ławkami, lite drewno akacjowe, 80x50x107 cm

Stolik barowy z ławkami, lite drewno akacjowe, 80x50x107 cm

Zestaw, w sklad którego wchodzi wysoki stolik i dwie lawki, bedzie pasowal do wnetrza domu, baru, kawiarni i restauracji dzieki swojemu prostemu, rustykalnemu designowi. Zestaw barowy zostal wykonany z litego, twardego drewna akacjowego, pieknie wykonczonego w procesie szlifowania i lakierowania, który nadal mu szlachetny wyglad. Piekna struktura drewna czyni kazdy mebel niepowtarzalnym i nieco innym od pozostalych. Mocna, kryta proszkowo rama w ksztalcie X z szeroka podstawa zapewni stabilnosc i solidnosc zestawu. Podpórka na nogi pozwoli wygodnie usiasc na lawkach. Montaz jest prosty. Uwaga: kolory poszczególnych mebli moga sie róznic, co sprawia, ze kazdy jest wyjatkowy; wysylka odbywa sie losowo.Material: drewno akacjowe + malowana proszkowo, stalowa rama Wymiary calkowite: 80 x 128 x 107 cm (szer. x gl. x wys.) Wymiary stolu: 80 x 50 x 107 cm (dl. x szer. x wys.) Szerokosc siedziska: 80 cm Glebokosc siedziska: 20 cm Wysokosc siedziska nad ziemia: 68 cm Wymiary podstawy: 70 x 92 cm (szer. x gl.) Powierzchnia szlifowana i lakierowana Latwy montaz Waga 39 kg
1 198,08 1 032,96 PLN
Wieszak Stone mały lapis lazuli

Wieszak Stone mały lapis lazuli

Wieszak Stone zachwyca naturalnością pięknego kamienia oraz mosiężną oprawą, która z czasem nabiera uroczej patyny...Zalety:Wieszak Stone należy do tych drobnych dodatków do wnętrza, które robią różnice w całości aranżacji.Każdy wieszak został wykonany z dbałością o detale.Wieszaki Stone najlepiej wyglądają w grupie, powieszone niedaleko od siebie.Materiały:Wieszak Stone został wykonany z mosiądzu oraz kamienia.Dobrze wiedzieć!Ze względu na właściwości naturalnego materiału jakim jest kamień, pomiędzy poszczególnymi wieszakami mogą występować różnice.
167,00 PLN
Album na zdjęcia Uni Leporello poziomy różowy

Album na zdjęcia Uni Leporello poziomy różowy

Harmonijkowy album na zdjęcia Leporello z serii Uni marki Semikolon to wyjątkowy album, który będzie zarówno idealnym pomysłem na podarunek dla bliskiej osoby, jak i pięknym sposobem na przechowywanie pamiątkowych zdjęć. Album wykonany jest z najwyższej jakości materiałów: obity jest solidną okładką pokrytą lnianą tkaniną i wyposażony w 14 stronic powstałych przez odpowiednie poskładanie długiego arkusza grubego papieru Efalin w czarnym kolorze. Na każdej stronie można umieścić jedno poziome zdjęcie w formacie 10 × 15 cm. Uroczym dodatkiem dekoracyjnym jest wstążka, służąca do zawiązywania albumu. W jednym z takich albumów stworzysz unikalną galerię zdjęć — w całej ich serii będzie to prawdziwe rodzinne archiwum!Główną ideą produktów papierniczych niemieckiej marki Semikolon jest prostota i szeroka, nowoczesna paleta barw. Specjalnie zaprojektowany system kolorów pozwala na ciągłe rozbudowywanie kolekcji o kolejne produkty: albumy na zdjęcia, notesy, teczki, segregatory i pudełka. Dzięki temu, produkty tej firmy tworzą harmonijne zestawy, którymi warto pochwalić się, prezentując je na półce czy w oszklonej szafce.
50,00 PLN
Zestaw patelni MAYFLOWER 3 elementy / GreenPan

Zestaw patelni MAYFLOWER 3 elementy / GreenPan

3 czesciowy zestaw patelni Lubisz smazyc? Ten zestaw jest dla Ciebie! W sklad zestawu wchodza: patelnia 24 cm patelnia 20cm szpatula Patelnie Mayflower to: rustykalna estetyka; stylowa raczka wykonana z drewna (swietnie chroni rece przed oparzeniem). najnowsza odmiana powloki Thermolon Infinity - zawiera w swym skladzie diamenty. Antyprzywieralna, dobrze rozprowadzajaca i utrzymujaca cieplo, latwa do czyszczenia, super wytrzymala. Dzieki tej powloce, patelni mozna i nalezy uzywac na malym i srednim ogniu. Wykorzystane do produkcji powloki diamenty (klasy przemyslowej), zwiekszaja jej wytrzymalosc i przewodnictwo ciepla. Diament posiada 4-krotnie wieksze przewodnictwo cieplne niz miedz, jest materialem niewchodzacym w reakcje chemiczne, ma naturalne wlasciwosci antyprzywieralne i jest najtwardszym materialem znanym czlowiekowi. technologia Magneto - dno patelni zbudowano z aluminium nasyconego czasteczkami ferromagnetycznymi, dzieki którym zjawisko indukcji jest mozliwe - i patelnia nagrzewa sie mimo nieobecnosci stali. Dodatkowo dno patelni jest uszlachetnione rozproszonymi czasteczkami miedzi. Wytworzone cieplo rozprowadzane jest równomiernie, a dno patelni jest znacznie mniej podatne na deformacje. Patelni mozna uzywac na wszystkich kuchenkach (równiez indukcyjnych). Nie uzywac w piekarnikach. Wyprodukowana bez PFOA, nie zawiera olowiu ani kadmu. Nalezy myc recznie. Uwagi: Gwarancja na powloke Thermolon Infinity - do 2 lat od daty zakupu w warunkach uzytkowania domowego, zgodnie z Instrukcja uzytkowania i konserwacji. Szkody spowodowane niewlasciwym uzyciem, naduzyciem, zaniedbaniem, mechanicznym uszkodzeniem, przegrzaniem, uzyciem komercyjnym i / lub modyfikacja produktu przez klienta sa wylaczone z gwarancji.
362,00 PLN
-13%
Masujący fotel elektryczny ze sztucznej skóry, czarny

Masujący fotel elektryczny ze sztucznej skóry, czarny

Ten luksusowy fotel masujacy ma estetyczna i ergonomiczna forme, aby dopelnic wystrój dowolnego wnetrza. Elektryczny fotel masujacy posiada podgrzewanie w oparciu oraz 10 elementów masujacych glowe, kark, plecy i lydki. Jest on latwy w uzyciu za sprawa pilota zdalnego sterowania. Wypelnienie zawiera pianke PUR, która bardzo dobrze zachowuje swoja forme, jest oddychajaca i trwala. Podstawa fotela wykonana jest z bardzo mocnego drewna. Material obicia stanowi wysokiej jakosci skóra syntetyczna, która latwo wyczyscic. Oparcie regulowane jest mechanicznie w zakresie 125 - 130 stopni. Podnózek równiez mozna ustawiac. Fotel jest obrotowy.Kolor: czarny Fotel obraca sie swobodnie Wszechstronnie regulowane oparcie Prosty montaz + narzedzie Jednostka sterujaca z certyfikatem GS/CE Wymiary po rozlozeniu: 66 x 130 x 94 cm (szer. x gl. x wys.) Wymiary w pozycji pionowej: 66 x 92 x 106 cm (szer. x gl. x wys.) Szerokosc siedziska: 52 cm Wysokosc siedziska: okolo 46 cm Material: Bawelna: 4%, Poliester: 3%, PCV: 93% Waga 22 kg
1 069,89 935,26 PLN

© Modome.pl 2011-2019