‹ Powrót do: Ogród

Stół ogrodowy, 126 x 76 x 72 cm, plastik, zielony

-4% Zobacz na SuperWnetrze.pl Możesz oszczędzić 9,70 złotych 265,17 255,47 PLN

Do kupienia na SuperWnetrze.pl:

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura.

Sklep internetowy SuperWnetrze.pl to sklep, w którym znajdziecie całą gamę produktów potrzebnych do zaaranżowania przestrzeni domu czy też biura. Zobacz wszystkie produkty SuperWnetrze.pl

Odporny na warunki pogodowe stól ogrodowy bedzie swietnym miejscem do spozywania posilków na swiezym powietrzu w ogrodzie, na tarasie lub na kempingu. Stolik ogrodowy wykonany jest z trwalego plastiku, dzieki czemu jest on odporny na warunki atmosferyczne i latwy w czyszczeniu. Produkt posiada w blacie otwór, w którym mozesz zamocowac parasol, jesli wolisz siedziec w cieniu. Stól jest równiez lekki, dzieki czemu mozesz go z latwoscia przenosic. Montaz jest naprawde latwy.Kolor: zielony Material: plastik Wymiary: 126 x 76 x 72 cm (dl. x szer. x wys.) Z otworem na parasol o srednicy 3,6 cm Produkt odporny na czynniki pogodowe Latwy montaz Waga 9 kg

Marka: Vida

Czas dostawy: brak informacji o dostępności

Skomentuj!

Zobacz także

Nowoczesna lampka nocna w kolorze białym - lampa stojąca - Silvestri

Nowoczesna lampka nocna w kolorze białym - lampa stojąca - Silvestri

Designerska prostota, a przy tym praktyczne dzialanie. Nocne maratony ksiazkowe lub wieczory sp?dzone przy historiach pelnych grozy sa teraz na wyciagni?cie r?ki dzi?ki tej lampce. Metalowy klosz w bialym kolorze dostarczy swiatlo, kt?re z pewnoscia odgoni wszelkie zle moce. Stabilna metalowa podstawa umozliwia ustawianie drewnianych element?w w dogodnej dla siebie pozycji. Dla optymalnego dzialania lampki zaleca si? stosowanie zar?wki E27, maksymalnie 40 W.Wysokosc 53Material Stal
339,05 PLN
Haczyki Georg 3 szt.

Haczyki Georg 3 szt.

Haczyki, które zawiesisz na każdym wieszaku lub innym cienkim pręcie w Twoim domu. Zalety:Haczyki Georg marki Skagerak został wyprofilowane na kształt litery S.Są gładkie i mają delikatnie zakończone krawędzie, dzięki czemu nie zadrapują ani nie rozdzierają materiałów.W zestawie znajdziesz 3 haczyki.Przeznaczenie:Haczyki Georg sprawdza się w przedpokoju, garderobie, a nawet w kuchni.Materiały: Zostały wykonane z aluminium malowanego proszkowo na kolor czarny.Dobrze wiedzieć!Do czyszczenia haczyków wystarczy użyć wilgotnej lub suchej ścierki.
86,00 PLN
składany nóż piknikowy, ceramiczny, 19 cm, żółty

składany nóż piknikowy, ceramiczny, 19 cm, żółty

Skladany nóz piknikowy o ceramicznym ostrzu * latwy w przechowywaniu i przewozeniu, moze zostac bezpiecznie zabrany na piknik lub wycieczke * zagieta raczka wygodnie lezy w dloni * ceramiczne ostrze dlugo pozostaje ostre * pozbawiony smaku i zapachu, nie wplywa na krojone produkty * moze byc myty w zmywarce Wymiary * dlugosc ** zlozony: 11 cm ** rozlozony: 19 cm ** ostrze: 7,5 cm Material * ceramika * tworzywo sztuczne
33,90 PLN
Fartuch Rå ciemnozielony

Fartuch Rå ciemnozielony

Fartuch Rå to Twój sprzymierzeniec w smażeniu produktów, które wyjątkowo mocno pryskają tłuszczem.Zalety:Fartuch posiada regulowany pasek na szyję.Można go prać w pralce w 40°C.Skórzane detale nadają mu charakteru.Fartuch wyposażono w funkcjonalną kieszeń.Przeznaczenie: To fartuch, który sprawdzi się nie tylko w kuchni, ale i na dworze, przy robieniu grilla.Materiały: Fartuch uszyto z bawełny. Posiada skórzane detale.Warto wiedzieć!Produkt pochodzi z Danii.
247,00 PLN
Cukierniczka i mlecznik Nuova R2S Romantic róże

Cukierniczka i mlecznik Nuova R2S Romantic róże

Uroczy komplet skladajacy sie z cukierniczki i mlecznika o pojemnosci 150ml z kolekcji Romantic. Wykonane z solidnej i trwalej porcelany, zdobione motywem kwitnacej rózy. Skompletowane z filizankami i dzbankiem stworza uroczy serwis kawowy. Zestaw bedzie ozdoba stolu. Cukierniczka posiada pokrywke z otworem na zalaczona porcelanowa lyzeczka, dzieki czemu cukier nie zawilgnie i zawsze bedzie sypki. Kolekcja RomanticPojemnosc 150 mlMaterial porcelana
135,00 PLN
Minutnik mechaniczny 6x3,5cm ADE kremowy

Minutnik mechaniczny 6x3,5cm ADE kremowy

Mechaniczny minutnik kuchenny ADE doskonale sprawdzi sie w kazdym domu. Dzieki niemu bedziemy miec pod kontrola czas gotowania, pieczenia, oraz smazenia potraw. Odmierza do 59 minut. Jego magnetyczna scianka pozwala na zamocowanie na lodówce. Wykonanie z gumy oraz tworzywa sztucznego jest wytrzymale i uniwersalne. Dostepny w róznych kolorach.Wysokosc 3,5cmSrednica 6cmMaterial guma tworzywo sztuczne
60,10 PLN

© Modome.pl 2011-2019