‹ Powrót do: Spodnie i legginsy

Promod Spodnie typu cygaretki

Do kupienia na Promod.pl:

Promod to francuska sieć odzieżowa dostępna w ponad 50 krajach. Oferuje produkty dla kobiet i mężczyzn, często w bardzo atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach.

Promod to francuska sieć odzieżowa dostępna w ponad 50 krajach. Oferuje produkty dla kobiet i mężczyzn, często w bardzo atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach. Zobacz wszystkie produkty Promod.pl

Eleganckie, a zarazem wygodne spodnie typu cygaertki sprawdzą się zarówno do tenisówek, sanadałów jak i butów na obcasie. Szlufki. Zapięcie na guzik, suwak oraz niewidoczną haftkę. 2 kieszenie z przodu. Imitacja 2 kieszeni z tyłu.
Skomentuj!

Zobacz także

Lampa wisząca COOPER miedziana Ø35cm - 35

Lampa wisząca COOPER miedziana Ø35cm - 35

Dlugosc kabla jest regulowana. Zjawiskowe lampy Cooper swój piekny, niesamowity wyglad zawdzieczaja recznie mocowanym miedzianym luskom. To dzieki nim prezentuja sie tak wspaniale i sa jedyne w swoim rodzaju. Kazda lampa z tej serii jest unikatowa, wiec jesli marzysz o wyjatkowej oprawie swietlnej do swojego salonu, jadalni lub sypialni, Cooper to jest wlasnie to, czego szukasz. Wiszace lampy Cooper sprawdza sie we wnetrzach urzadzonych w stylu glamour, ale równiez tych bardzo nowoczesnych, w których dominuja modne dodatki. Miedz jest trendy, ale lampy Cooper udowadniaja, ze moze byc równiez niezwykle piekna i ponadczasowa.
849,00 PLN
SZKLANKI 3SZT 250ML JOY

SZKLANKI 3SZT 250ML JOY

SZKLANKI 3SZT 250ML JOY
20,48 PLN
Minutnik mechaniczny ADE pastelowy niebieski

Minutnik mechaniczny ADE pastelowy niebieski

W tej serii minutników marki ADE, pastelowe kolory grają pierwsze skrzypce.Zalety:Obsługa minutnika jest niezwykle łatwa, dzięki tradycyjnemu nakręcanemu mechanizmowi.Minutnik jest dostępny w kilku pastelowych wersjach kolorystycznych, które ożywią stonowane kuchenne wnętrza.Urządzenie posiada czytelną tarczę z dużymi cyframi.Materiały:Obudowa minutnika została stworzona z tworzywa ABS, zaś jego podstawę powleczono gumą.Dobrze wiedzieć!Minutnik posiada magnes, dzięki któremu można powiesić go np. na lodówce.
64,00 PLN
-15%
Fotel Vegas Forever Bluegreen

Fotel Vegas Forever Bluegreen

Fotel Vegas Forever Bluegreen
3 289,00 2 796,00 PLN
Wazon Jelly zielony

Wazon Jelly zielony

Patricia Urquiola to słynna na całym świecie projektantka, która znana jest z tego, że lubi eksperymentować z tkaniną i fakturą materiału. Marka Kartell natomiast to niekwestionowany mistrz najwyższej jakości obróbki tworzyw sztucznych i marka będąca gwarancją projektów z najwyższej półki. Prezentowany tu wazon Jelly, efekt współpracy artystki z marką Kartell, to doskonały przykład połączenia technologicznego know-how z fantazją i ozdobnym charakterem jej projektów. Struktura wazonu, zainspirowana spożywczą 'galaretką', jest przyjemna w dotyku i zachęca do bezpośredniego kontaktu z naczyniem. Dzięki zastosowanemu materiałowi, kolorom i formie, wazon Jelly sprawdzi się w wielu wnętrzach i przy wielu okazjach.
440,00 PLN
Isla kinkiet czarny duży z IP44

Isla kinkiet czarny duży z IP44

Isla kinkiet czarny duży z IP44
313,28 PLN