‹ Powrót do: Sukienki i tuniki

Promod Sukienka maxi

Do kupienia na Promod.pl:

Promod to francuska sieć odzieżowa dostępna w ponad 50 krajach. Oferuje produkty dla kobiet i mężczyzn, często w bardzo atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach.

Promod to francuska sieć odzieżowa dostępna w ponad 50 krajach. Oferuje produkty dla kobiet i mężczyzn, często w bardzo atrakcyjnych, wyprzedażowych cenach. Zobacz wszystkie produkty Promod.pl

Stylowa sukienka maxi z krótkim rękawem bez wątpienia sprawdzi się zarówno do miejskich, jak i wakacyjnych stylizacji. Kopertowy dekolt w kształcie litrery V. Krój prosty. Pasek z klamrą.
Skomentuj!

Zobacz także

Promod Spodnie we wzory

Promod Spodnie we wzory

Wzorzyste spodnie typu cygaretki, sprawdzą się do wielu miejskich stylizacji. Szlufki. Zapięcie na guzik, suwak oraz haftkę. 2 kieszenie z przodu. Imitacja 2 kieszeni z tyłu.
119,90 PLN
Fototapeta - Morning in a city (200x154 cm)

Fototapeta - Morning in a city (200x154 cm)

Rozmiar 200x154
196,80 PLN
Zestaw biurko komputerowe + stół (Czarne)

Zestaw biurko komputerowe + stół (Czarne)

To kompleksowe biurko komputerowe zapewni sporo przestrzeni roboczej dla Ciebie. Idealnie sprawdzi sie podczas dlugich godzin pracy, co przelozy sie na jej wydajnosc. Biurko jest wyposazone w 3 pólki: Na monitor, jednostke centralna oraz klawiature. Stól oferuje natomiast dodaktowa przestrzen do pracy np. z dokumentami. Moze on byc równiez zlokalizowany obok biurka na komputer. Dzieki zamontowanym kólkom nie bedzie problemu z przemieszczaniem gdziekolwiek tylko zechcesz.Caly zestaw zostal wykonany z plyty wiórowej oraz stabilnej ramy pomalowanej proszkowo, która na pewno przyniesie wieloletnie uzytkowanie.Kolor: Czarny Wymiary biurka komputerowego: 66 x 49 x 84 cm (dl x szer x wys) Wirmiay stolu: 90 x 45 x 74 cm (dl x szer x wys) Material: Plyta wiórowa + Stalowa rama malowana proszkowo Z wysuwana pólka pod klawiature Mozliwosc konfiguracji Waga 17 kg
258,13 PLN
Słoik 1l Kilner Vintage Preserve Jars przezroczysty

Słoik 1l Kilner Vintage Preserve Jars przezroczysty

CECHY PRODUKTU: - sloik na przetwory w stylu vintage, 1 l, - wykonany z grubego, odpornego na pekniecia szkla, z elegancka, zlobkowana powierzchnia, - przednia sciana ozdobiona tloczonym napisem z nazwa marki, - sloik wyposazony w 2-czesciowa metalowa zakretke – szczelne wieczko (jednorazowe) oraz zakrecana nakladke (mozna uzywac jej do 10 razy), - sloik moze byc równiez uzywany do przechowywania np. produktów sypkich, slodyczy oraz drobiazgów np. pachnacych mydelek, pieknie prezentuje sie takze jako wazon, - nadaje sie do zmywarki, - nie nalezy nalewac wrzatku do sloika.Kolekcja Vintage Preserve JarsWysokosc 16,5 cmSrednica 11,4 cmPojemnosc 1 lMaterial szklo metal
24,00 PLN
Lampa stołowa Hudson z żarówką 15x15x50 cm

Lampa stołowa Hudson z żarówką 15x15x50 cm

Lampa stołowa Hudson z żarówką 15x15x50 cm
239,00 PLN
Wazon Jelly zielony

Wazon Jelly zielony

Patricia Urquiola to słynna na całym świecie projektantka, która znana jest z tego, że lubi eksperymentować z tkaniną i fakturą materiału. Marka Kartell natomiast to niekwestionowany mistrz najwyższej jakości obróbki tworzyw sztucznych i marka będąca gwarancją projektów z najwyższej półki. Prezentowany tu wazon Jelly, efekt współpracy artystki z marką Kartell, to doskonały przykład połączenia technologicznego know-how z fantazją i ozdobnym charakterem jej projektów. Struktura wazonu, zainspirowana spożywczą 'galaretką', jest przyjemna w dotyku i zachęca do bezpośredniego kontaktu z naczyniem. Dzięki zastosowanemu materiałowi, kolorom i formie, wazon Jelly sprawdzi się w wielu wnętrzach i przy wielu okazjach.
440,00 PLN